anneler gunu


benim gizemli dunyam

en guzelleri burada

 

 

bugun anneler icin yaziyorum

annem ici yaziyorum

o guzel kalpi icin yaziyorum

beni koklamayan elleri icin yaziyorum

 

merhaba benim anne sever ve guzel mutlu arkadaslarima :

nasilsiniz ?

her insan bir gun annesinden dogar ve o andan beri

annesinin aski ile yasamaya baslar ... anneler her insanin

en deyer li varliklaridir ...anneler her kesin icinden kopan 

bir parcadir

anneler meklek ler ile payalasilmis yeni bir duygudurlar 

 

 

bugun sizler ile paylasicagim siirim annem icin yazdim

 

sen benim her seyim sin"

 

hayat ile mucadele deyim

senin icin , sadece senin

her seyden uzak bir yerlerde

senin icin ,  sadece senin

git gide uzaklasiyorum

senin icin , sadece senin

her  kotu nefesden uzaklarda

senini icin ,sadece senin 

seni seven kalbim hep vuuyu

senin icin sadece senin

aska bir kadem dogru yaklasiyorum

senin icin sadece senin

 

 

benin annem yasamasa bile onun beni gordugunu

... biliyorum ... beni onun yasatdigini biliyorum

 

her kesin oz annesi kendisi icin cok deyerlidir

benimse annem benim icin her seyden daha cok

deyerlidir ...obenim icin her seyden daha cok guzel dir

... ben onu gormesem de hayel  ediyorum . onu nekadar

ozledigimi ruyalarimda goruyorum 

 

ben onu cok seviyorum 

seni ozlicem

 

 

ben seni ve butun anneleri cok seviyorum annecim .

 

 

anneler gunun kuelu olsun ...

 

senin kucuk kizin

faezeh

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 23 / 2 / 1391برچسب:anne , gun, cok ,cok,,,ساعت 11 PM توسط faezeh | |


Power By: LoxBlog.Com